torsdag den 7. juni 2018

Hej og velkommen til Naturlig(vis)

Jeg har længe gået med tanker om at starte en ny blog op og det er derfor med stor glæde, iderighed og gåpåmod jeg byder velkommen til naturlig(vis). Bloggen består af en fusion af emnerne bæredygtighed, sankning og friluftsliv. Den kommer bl.a. til at indeholde opskrifter med vildeplanter, forslag til friluftsture, tips&tricks til en mere bæredygtig hverdag mm.


Bloggen er tænkt som et sted hvor jeg kan få afløb for alle mine tanker og ideer, samtidig med at jeg forhåbentlig kan inspirer ligesindede. Jeg er på ingen måde ekspert, men ser bloggen som et redskab, i en proces der skal gøre mig klogere. Du er derfor mere end velkommen til at komme med ideer eller forslag til ændringer undervejs.

Du kan få en ide om indhold og stemningen på bloggen, hvis du slår et smut forbi min instagram profil. Du kan finde profilen her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar